lørdag den 28. april 2012

Hvid chokoladecreme

For et par måneder siden var jeg i Tyskland med familien og købe stort ind. Blandt andet kom disse chokoladecremer med i kurven.


Jeg synes altid det er spændende at prøve produkter, som man ikke umiddelbart kan købe i Danmark.

Nå men nu har jeg endelig fået prøvesmagt disse herligheder.

Cremen til venstre er en hvid chokoladecreme med jordbærstykker og cremen til højre er med ristede macadamianødder. Jeg er stor favorit af cremen med nødder, den smager sødt og lækkert, lige som en hvid chokoladecreme bør smage. Den er meget koncentreret i smagen, så et tyndt lag er faktisk nok. Ellers falder man nok om med sukker chok !
Cremen med jordbær derimod, skuffer mig noget så grusomt. Jeg havde egentlig forventet en dejlig smag af jordbær, men af en eller anden mærkelig årsag synes jeg bare at den smager af kokos. Da jeg ikke ikke fan af kokos, bryder jeg mig ikke så meget om denne variant. Det mest underlige er, at der slet ikke står kokos på varedeklarationen, mystisk mystisk.

Jeg synes generelt at de hvide chokoladecremer er utrolig lækre og jeg foretrækker dem til hver en tid frem for Nutella og diverse efterlignings produkter.

Så alt i alt en positiv anmeldelse herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar