onsdag den 21. marts 2012

Chokolade smørrepålæg


I kender alle, eller de fleste kender denne lille sag, nemlig philadelphia smørreost med milka chokolade. Den er efterhånden ved at være en gammel nyhed. Den smager frisk og let, men man skal selvfølgelig være forberedt på at det ikke er nutella. Tror man det, så bliver man nok skuffet. De få gange jeg har nydt denne smørreost foregår det som regel ved indtag af rugbrød, så det da ikke bliver alt for usundt :o)


Nam nam, et lille lækkert mellemmåltid !

I denne uge faldt jeg over en ny sag i Netto! Stadig en philadelphia smørreost, men nu med Marabou chokolade i stedet. Jeg har endnu ikke haft muligheden for at test smage denne lille fristelse, men mon ikke lejligheden byder sig en af de kommende dage ?


Er der nogen af jer derude der har erfaringer med denne ? Jeg forventer egentlig ikke nogen stor revolution i forhold til den første, faktisk tror jeg ikke at jeg kan smage forskel. Men det må jo komme an på en prøve ;o

1 kommentar:

  1. med ost, ost og chokolade går det godt i spænd.

    SvarSlet