fredag den 16. marts 2012

Chokolademousse variant


Forleden dag stod jeg med en cremefine 19% i hånden som havde sidste udløbsdato. Da jeg ikke er fan af at smide ting ud, måtte jeg jo finde et formål med denne sag. Derfor kastede jeg mig ud i en chokolademousse, velvidende at min til tider kritiske gemal ville kunne smage forskel og brokke sig højlydt, da han holder meget at mousse.

Opskriften er en gammel genganger som I kan finde her

Resultatet blev denne lækre mousse, der er pyntet med store chokolade flager. Og denne gang nåede jeg endda at tage et billede inden gemalen havde ædt det hele ;o)


Jeg kan sommetider godt være lidt kritisk overfor de sundere alternativer, da de som oftest ikke smager helt som originalen, men hverken manden eller jeg kunne smage forskel. Så chokolademousse lavet med 19% cremefine blev godkendt herfra ;o)
Har I gode erfaringer med diverse flødeerstatninger, som ie. Mílda eller cremefine?

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar