onsdag den 19. oktober 2011

Træk vejret.....

Så er jeg endelig kommet igennem et par kaotiske uger......Min bror blev godt gift i lørdags. Det var et rigtigt sønderjysk bryllup, jeg har aldrig danset så meget. Det var sjovt ;o)


                                      Her er et billede af brudeparret med alle børnene !

Udover at jeg skulle forberede tale og tilbringe hele weekenden i jylland, så havde jeg også en artikel jeg skulle ha skrevet. Artiklen havde deadline igår, så jeg var pænt presset.
Nå, men jeg fik skrevet en helt fantastisk artikel (efter min egen mening ihvertfald) om peptid specifikke antistoffer, hvis det ellers siger jer noget herude i blogland !
Så nu hvor det er klaret, så er der tid til andre ting igen !! Yay..... Så  jeg har en hel masse opskrifter der venter på at blive smidt på bloggen, så der kommer en masse indlæg i de nærmeste dage !

Imellemtiden vil jeg lige opfordre jer derude til at støtte kræftensbekæmpelse, der jo har fokus på brystkræft i denne måned. Det er er allerede nogle af de søde piger (Kristine, LineBitten Sabina) der har gjort ved at bage muffins, hvilket var et utrolig godt initiativ.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar