søndag den 9. oktober 2011

Rugbrødssøndag

Om søndagen bager jeg som regel rugbrød, så vi har til madpakke hele ugen. Jeg er ret sart mht. rugbrød, da jeg ikke tåler hvad som helst. Jeg er dog faldet over en super god rugbrødsblanding fra Kornkammeret som jeg kan tåle og som smager utrolig godt.
Jeg plejer altid at supplere med kerner, som regel tilsætter jeg solsikke-, græskar-kerner og hørfrø. Nu og da kommer der også fiberblanding eller havregryn i, det afhænger lidt af hvad jeg lige har lyst til.
Det er et super godt produkt. Opskriften er let af forstå og nem at følge, man skal virkelig gøre sig umage hvis det skal gå galt. Man får et dejligt brødt rugbrød, med en god mild smag, der kan holde i 5-6 dage.
Udover en rugbrødsblanding har vi også testes deres franskbrødblanding. Den er dog ret lys i det, jeg foretrækker groft franskbrød. De har også lige lanceret nogle nye produkter, der er baseret på koldhævning, men dem har jeg ikke prøvet.

Rugbrødsblandingen kan varmt anbefales og jeg vil give den 6 ud af 6 stjerner.




Nye brødblandinger fra Kornkammeret, der baserer på koldhævning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar