fredag den 2. december 2011

Julekager i lange baner......

Yay.....december endelig !!! Endelig er det "lovligt" at jule og bage julekager. Jeg må indrømme, at jeg har bagt de sidste 14 dage i smug ! Så dåserne er fyldte til bristepunktet og de første kager er prøvesmagt og afleveret til diverse familiemedlemmer. Det er altid dejligt at kunne glæde folk med lidt hjemmebag. Hjemmebag er bedst !! Indtil videre tror jeg at det er blevet til 10 forskellige slags, blandt andet, fedtkager, kanelhvirvler, honningkager, pebernødder (x3), rutebiler (som der godt nok ikke er meget jul over, men som jeg simpelthen blev nødt til at prøve), vaniliekager, julecookies osv osv osv. Jeg skal nok smide opskrifterne på på et tidspunkt.
I aften står den på julefrokost, men inden da skal jeg julehygge med min mor.
Hvad skal I lave den 2. december ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar