mandag den 19. december 2011

Åh gud.....nyt medlem af PCO klubben

Så skete det.... Jeg fik svarene på de sidste prøver....diagnosen var PCO !
Hvordan hænger PCO, en insulin sænkende kost og en STOR lyst til kager sammen ? Jeg har faktisk ingen anelse....og så lige i december måned.....
Nå, men ihvertfald kommer der et par ændringer i mit (vores) liv. Maden skal være sundere og der skal mere kød på bordet.
Jeg var inde på denne skønne hjemmeside mig, PCO og kosten og kigge lidt. Jeg fandt et par fine lister om hvad "PCO'er" bør/ikke bør spise, forhåbentlig kan det hjælpe mig lidt. Til min store skræk er dadler på nej-listen, jeg elsker dadler !
Nu venter der et par ændringer i hverdagen, men mon ikke det går ?




Nu er det slut med sukker, hurtige kulhydrater og dadler....snøft !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar