fredag den 3. februar 2012

Stjerneskud

Forleden skulle vi have brød til aftensmad. Jeg havde bagt et lækkert grov franskbrød og tænkte at jeg villle forkæle manden lidt. Så resultatet blev at vi fik stjerneskud til aftensmad.

Det er jo ikke den helt store kunst at lave stjerneskud. Jeg tog bare en skive brød, kom lidt salat og 2 panerede fiskefiletter på og pyntede med rejer, asparges, stenbiderrogn, tomat og agurk. Enkelt, men velsmagende. Et klassisk eksempel på at det ikke altid behøver at være indviklet for at være velsmagende !
Uhm.....stjerneskud.....

 

2 kommentarer:

  1. Mmmmh det ser godt ud!
    Ville ønske min kæreste også kunne lide det, så jeg også kunne overraske ham med sådan en tallerken engang imellem :)

    SvarSlet
  2. Jeg har så svært ved at lokke fisk i min mand, så det gælder om at være lidt snu :o) Stjerneskud falder heldigvis i god jord.

    SvarSlet